RETOURBELEID

Wij hanteren een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat je 14 dagen de tijd hebt na ontvangst van je artikel om een retourzending te doen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel/moeten je artikelen in dezelfde staat zijn als waarin je deze hebt ontvangen::

1. Het artikel moet worden aangemeld voor retournering en op de post worden gedaan binnen 14 dagen na de levering/ontvangst van de bestelling.

2. Het artikel retourneer je aan ons in de originele productverpakking met de volledige inhoud.

3. Het artikel moet worden geretourneerd in nieuwstaat. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

4. Het artikel bevat alle originele onbeschadigde labels en etiketten.

5. Het artikel is niet verontreinigd.

6. Het artikel is onbeschadigd en niet uitgewassen.

Als je retourartikel aankomt en niet voldoet aan deze eisen, of ongeschikt wordt geacht door ons team om welke reden dan ook, behouden wij ons het recht voor om je terugbetaling te weigeren.

Verzendkosten voor retourzendingen zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Alleen defecte artikelen of verkeerd ontvangen artikelen krijgen een vergoeding voor het verzenden van retourpakketten.

Als je een terugbetaling wilt, kun je dit zonder problemen aanvragen. Hiervoor moet je jouw pakket terugsturen naar het magazijn van onze leverancier in China. We zullen je op de hoogte stellen zodra we je pakket ontvangen en geïnspecteerd hebben, en we zullen je laten weten of de terugbetaling goedgekeurd is of niet. Indien goedgekeurd, word je automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betaalwijze.

Zodra we het geretourneerde pakket hebben ontvangen, controleren we of het artikel/de artikelen in aanmerking komt/komen voor terugbetaling. Als aan de criteria voor terugbetaling wordt voldaan, storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op de rekening die je voor jouw oorspronkelijke aankoop hebt gebruikt. Neem voor meer informatie contact met ons op via support@dallianse.com.

Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via support@dallianse.com. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je jouw pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Je kunt voor vragen over retourzendingen altijd contact met ons opnemen via support@dallianse.com.

BESCHADIGINGEN EN PROBLEMEN

Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.

RUILEN

De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is het artikel dat je hebt, retourneren. Zodra de retournering is geaccepteerd, kan je een nieuwe aankoop doen voor het nieuwe artikel.

TERUGBETALINGEN

Wij zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending ontvangen en gecontroleerd hebben, en we laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, word je automatisch terugbetaald op je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en uitgevoerd heeft.

ANNULEREN

We begrijpen dat er momenten kunnen zijn dat bestellingen moeten worden geannuleerd. Je hebt 6 uur de tijd om je bestelling te annuleren. Echter, als je jouw annuleringsverzoek hebt verstuurd nadat wij de bestelling hebben verwerkt en je een e-mail met trackingnummer hebben gestuurd, kunnen wij jouw bestelling niet meer annuleren.

Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op via support@dallianse.com.