VRAGEN?

Lees de FAQ's hieronder. Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden, kan je ons emailadres onderaan de pagina vinden!

VERZENDING EN LEVERING

Jeej, tijd om te vieren - het is onderweg! Nadat we je bestelling hebben doorgegeven aan de koerierdiensten, sturen we je een verzendbevestiging per e-mail met je trackingnummer. Het is heel gemakkelijk om je bestelling te volgen - voer je nummer in bij "tracking" op onze website en klik op de "track"-knop - je ontvangt dan direct actuele informatie over je bestelling.

Geen cent! Wij versturen alle bestellingen via gratis standaard verzending.

Denk je dat je bestelling zoek is geraakt tijdens het transport? Soms gebeuren er vervelende dingen en bezorgdiensten zijn niet altijd in staat om te leveren binnen de beloofde termijn. Wanneer dit het geval is, kan jouw trackingnummer worden bijgewerkt om je te informeren over een 'vertraagde' leveringsdatum.

Als je artikel nog steeds niet binnen de aangegeven tijd is geleverd, neem dan contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen opstarten bij onze bezorgers.

*Let op: wij zullen altijd ons best doen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Oeps, wordt je Dallianse-pakketje niet naar het juiste adres verzonden? Wij kunnen dit absoluut voor je veranderen! Als je bestelling nog niet verzonden is, stuur ons dan de nieuwe gegevens en dan kunnen wij dit voor jou veranderen.

Als je bestelling al verzonden is, geen paniek! Neem contact met ons op en wij zullen ons best doen om je bestelling om te leiden naar een nieuw adres en bezorgen je een bevestiging van de verzending via e-mail.

*Let op: Wij kunnen je bestelling alleen verzenden naar het adres dat je bij jouw bestelling hebt opgegeven - als je een onjuist adres hebt opgegeven en het pakket wordt daar afgeleverd, kunnen wij het niet meer ophalen, dus controleer je adres zorgvuldig!

Ja, onze kleding is geliefd over de hele wereld! Wij verzenden internationaal naar de hele wereld via deze winkel.

RETOURNEREN EN RUILEN

Sorry, we weten dat dit de saaie juridische rompslomp is, maar neem even de tijd om ons retourbeleid te lezen. Wij bieden gratis retourneren gedurende 14 dagen vanaf de datum van levering/ontvangst van de bestelling.

Echter, niet alle artikelen komen in aanmerking. Eventuele beperkingen worden vermeld op de productpagina's en/of bij het afrekenen. Dit zijn de voorwaarden om in aanmerking te komen voor een retourzending:

1. De artikelen moeten binnen 14 dagen na levering/ontvangst van de bestelling geretourneerd en op de post worden gedaan.

2. Het artikel moet geretourneerd worden in de originele verpakking met de volledige inhoud.

3. Het artikel moet worden geretourneerd in nieuwstaat.

We weten hoe het gaat - Je wilde je bestelling retourneren, maar het leven staat in de weg. Wij helpen je graag bij het terugsturen en bieden je een retourperiode van 14 dagen om die moeilijke beslissing te nemen! Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

Helaas weten we dat Dallianse kleding soms gewoon niet de juiste pasvorm heeft voor sommige mensen. Je kunt jouw artikel(en) zeker aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling, mits het binnen 14 dagen wordt geretourneerd.

BETALING

Alle grappen en woordspelingen terzijde - je privacy en veiligheid is onze hoogste prioriteit. Wij gebruiken Stripe, een uiterst veilig en zeer gecodeerd systeem dat is ontworpen om klanten te beschermen en ook handelaars verantwoordelijk te houden.

Wij accepteren de goede ouderwetse betaalmethoden, zoals creditcards (Visa/Mastercard), maar ook betaalkaarten die voor online transacties gebruikt kunnen worden.

Woow, het is in de uitverkoop - dus je bespaart in principe geld (tenminste, dat is wat wij begrijpen bij iets dat in de uitverkoop is). Ga gewoon naar de kassa en op de eerste pagina van de kassa zal er een vakje zijn waar je jouw kortingscode in kunt vullen - zorg ervoor dat je op 'Toepassen' klikt! Dit wordt aangeboden vóór de betaalpagina, zodat je volledig op de hoogte bent van hoeveel je kunt besparen.

*Let op: Er kan slechts één kortingscode per bestelling worden gebruikt. Als je meerdere bundels en kortingen koopt, raden we je aan aparte bestellingen te plaatsen. Bij de doorgestreepte prijzen kan rekening worden gehouden met de kortingscode die in de beschrijving wordt vermeld. Kijk alsjeblieft in de e-mailaanbiedingen voor welke artikelen de code van toepassing is (bijv. alleen losse artikelen bestellen).

Je hebt je aankoop gedaan en toen de betaling werd geladen realiseerde je je helaas dat je jouw korting niet hebt toegepast? Geen angst, het is nog niet verloren! Stuur gewoon een e-mail naar ons lieve Dallianse team op support@dallianse.com en zij zullen je graag helpen om dit voor je te corrigeren.

CONTACT OPNEMEN

Is er iets niet helemaal goed met je bestelling? Geen zorgen, ons Dallianse team staat klaar om in actie te schieten! Neem contact met ons op om het probleem te melden, en om dingen snel op te lossen vragen we je om foto's bij te voegen zodat we kunnen helpen bij het vaststellen van wat er is gebeurd.

Deze dingen gebeuren! Stuur ons onmiddellijk een e-mail met als onderwerp WIJZIGING of ANNULERING en wij zullen ons uiterste best doen om je verzoek uit te voeren. Als de bestelling al verzonden is door onze distributiepartner, moet je onze retourprocedure volgen.

Omdat wij ons best doen om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, kan het voorkomen dat een bestelling al verwerkt is voordat het team de kans heeft om deze te wijzigen. Wij kunnen niet garanderen dat de bestelling nog kan worden gewijzigd nadat de bestelling is geplaatst, dus kies je artikelen zorgvuldig uit.

Ons e-mailadres voor contact is support@dallianse.com. Dit stelt ons ook in staat om al je problemen op papier te hebben, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. We beantwoorden e-mails elke dag, maar kunnen soms een kleine vertraging hebben in de reactietijd. We zijn ook maar mensen, dus wees geduldig. We werken zo snel mogelijk om je een antwoord te geven. We beloven je dat we je niet op 'gelezen' zullen laten staan!

Houd er rekening mee dat een e-mail de beste methode is om contact met ons op te nemen, omdat we dan alles op papier kunnen bijhouden van eventuele problemen die je met jouw bestelling hebt gehad.